Lomake sulkeutuu 13.10.2024 12.00

ÅIFK Miesten edustusjoukkueen kannatuskortit myynnissä nyt. Hanki Miesten Kolmosen kannatuskausikortti 30,00 eurolla. Kortti oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin ÅIFK miesten kauden 2024 Kolmosen kotiotteluihin. Kannatuskortilla saat myös etuja yhteistyökumppaneiltamme. Lisäksi arvomme jokaisessa kotiottelussa puoliajalla kaikkien ennen ottelun alkua paikalle saapuneiden kannatuskorttilaisten kesken tuotepaketteja. Kausikorttinumero rekisteröidään portilla sisäänpääsyn yhteydessä.

Säsongkortet till ÅIFK herrarnas representationslags hemmamatcher är till salu nu á 30,00 euro. Genom att köpa kortet får du förutom inträde till herrarnas hemmamatcher i Division 3 även en mängd förmåner av våra samarbetspartners. Dessutom utlottas i samband med varje hemmamatch ett produktpaket bland de säsongkortsägare som anlänt till matchen före matchstart. Korten registreras vid ingången.

Lomake sulkeutuu 10.10.2024 12.00

Åbo IFK  2023-2024 vanhan pelaajan ilmoittautumislomake

Tämä lomake koskee vanhoja pelaajia ÅIFK:ssa.

Muistathan, että pelaajan tietoihin ei syötetä vanhemman puhelinnumeroa tai sähköpostia. Vanhemman tiedot huoltajan tietoihin.

Anmälningsblankett för gammal spelare i ÅIFK 2023-2024

Denna blankett gäller gamla spelare i ÅIFK.

Observera att du inte ska mara in förälders telefonnummer eller e-post på spelaren uppgifter. Förälders uppgifter kommer på förmyndare

Spelaren faktureras per e-post enligt det som föreningens styrelse samt lagets föräldramöte bestämt om säsongens avgifter.

Lomake sulkeutuu 10.10.2024 12.00

Åbo IFK  2023-2024 ilmoittautumislomake

Ilmoittaudu mukaan kaudelle 2023-2024. Koskee myös kaikkia vanhoja pelaajia!

Uusi pelaaja: Ota aina ennen lomakkeen täyttöä yhteyttä ikäluokkasi vastuuvalmentajaan tai joukkueenjohtajaan.

Ennen lomakkeen täyttämistä tutustu ÅIFK:n sääntöihin ja tietosuojaselosteeseen.

Ilmoittautumislomakkeen täyttänyt pelaaja reksiteröidään seuran rekisteriin n. 7 päivän sisällä sekä Suomen Palloliiton pelaajarekistereihin, kun ensimmäinen seuramaksu on suoritettu. Pelaajaa laskutetaan sähköpostitse sen mukaan, mitä seuran hallitus ja joukkueen vanhempainkokous ovat maksuista päättäneet.

Åbo IFK  2023-2024 anmälningsblankett

Anmäl dig till säsongen 2023-2024. Gäller även gamla spelare!

Ny spelare: Ta alltid först kontakt med ditt lags huvudtränare eller lagledare.

Bekanta dig med föreningens regler och dataskyddsbeskrivning.

Spelare som fyllt i Anmälningsblanketten registreras i föreningens register inom ca. 7 dagar. Spelaren registreras i Bollförbundets spelarregister då den första föreningsavgiften är erlagd. Spelaren faktureras per e-post enligt det som föreningens styrelse samt lagets föräldrar bestämt om säsongens avgifter.