Syyskausi päättyi P15 ykkösen mestaruuteen
Julkaistu: 14.10.2023 20.35

Syyskausi päättyi P15 ykkösen mestaruuteen

Lauantai 14.10 pelattiin kauden viimeinen ottelu Nokialla ja saatiin osaltamme syyskausi päätökseen. Viime vuoden kakkossijan jälkeen luonnollisesti tavoite oli koko kauden aikana voittaa sarja ja viimeisellä kierroksella sen teimme. Syyskaudella pelasimme 11 peliä, joista saldona 10 voittoa, 30 pistettä ja 41 tehtyä maalia. Kun sarjasta on pelaamatta vielä muutama ottelu sarjataulukko näyttää tältä:

Voiton ansiota joukkueemme saa aloittaa ensi kevätkauden P17 Kakkosessa Palloliiton säännön turvin. (Jos seuralla tai sen vastuulla olevalla YJ-joukkueella ei ole joukkuetta seuraavalle kaudelle P17 SM-sarjassa, P17 Ykkösessä tai P17 Kakkosessa, niin P15 Ykkösen syyskierroksen voittaja ja/tai P15 Liigassa pelannut saa paikan halutessaan seuraavan vuoden P17 Kakkosen kevätkierrokselle.)

Pelin jälkeen alkoi voiton juhlinta!