ÅIFK on nimittänyt ikäkausivalmentajan P7 ja P8 1.11.2024 alkaen.
JalkapalloJulkaistu: 17.04.2024 15.43

ÅIFK on nimittänyt ikäkausivalmentajan P7 ja P8 1.11.2024 alkaen.

ÅIFK – Jussi Pajuniemi – Tulen sytyttävä vastuuvalmentaja P7-P8 -ikäluokille.

Kuka on Jussi Pajuniemi?

Olen Jussi Pajuniemi (s. 1975) ja ollut mukana useissa Turun alueen jalkapalloseuroissa mm. pelaajana, valmentajana, valmennuksen koordinaattorina ja johtokunnan jäsenenä.

Olen suorittanut kasvatustieteiden maisterin tutkinnon Turun Yliopistossa. Ensimmäiseltä ammatiltani olen luokanopettaja. Lisäksi minulla on UEFA B-lisenssi jalkapallovalmentajana. Pidän itseäni tunnetaitoisena ja jalkapallon oppimiseen intohimoisesti suhtautuvana ”tulen sytyttäjänä”.

Olen tehnyt elämässäni monia erilaisia asioita, joiden osaamisesta saan nauttia 1.11.2024 alkavassa P7–P8 –ikäluokkien vastuuvalmentajan roolissa. Olen monipuolinen ja luova valmennuksen ja kasvatuksen alat yhdistävä ammattilainen, joka nivoo koulutuksen ja vahvan oman kokemuksen lasten jalkapallo- ja tunnetaitojen sekä itsetuntemuksen vahvistamiseksi.

ÅIFK:ssa päätehtäväni on auttaa joukkueessa olevia lapsia ja aikuisia tuntemaan turvallisuutta, yhteisöllisyyttä ja yhteenkuuluvuutta jalkapallon taitojen oppimisen matkan avulla. Meidän seurassa ”koko kylä kasvattaa!” Haluan sytyttää lasten ja aikuisten innon jalkapalloon, mutta samalla myös ohjata aikuisia auttamaan lapsia käsittelemään jalkapallon ”epäonnistumisissa” syntyviä stressin, arvottomuuden ja kelpaamattomuuden tunteita.

Lupaan tässä tehtävässä olla tinkimätön muutoksen mahdollistaja ja tunteiden tukiasema, jolla on arvot ihmisyyden perusjuurissa. En lupaa kuitenkaan olla täydellinen, sillä kenenkään muunkaan ei tarvitse olla kanssani.

MOTTO: "Parvessa on aina turvallisempi opetella lentämään."