TOU
Pojat A, APSM 2023-2024

ÅIFK - BK-46  31 - 29

Samppalinnan palloiluhalli

ÅIFK kahden maalin etumatkalla puolivälierissä

Teksti: ÅIFK, kuva: Jan Wahlstein, video: Solidsport.

ÅIFK-BK-46 31-29 (15-14)

A-pojat voittivat ensimmäisessä puoliväliräottelussa BK-46:n niukasti. Puolivälierät pelataan kahden ottelun yhteistuloksena ja seuraava ottelu koittaakin jo sunnuntaina klo 18.30 Karjaalla, johon siis ÅIFK:n vanhimmat juniorit lähtevät kahden maalin etumatkalla.

Ensimmäisen ottelun parhaat esitykset tulivat Nils Viljaselta, joka varsinkin lopussa nousi esille kun yksittäisistä maaleista kamppailtiin. Myös Telmo Suntila maalissa oli vakuuttava. Armeijasta vähillä yöunilla viikonloppulomille päässyt William Sjöholm teki seitsemän maalia ja pystynee parin hyvin nukutun yön jälkeen vielä parempaan sunnuntaina. Illan näyttävin maali tuli Williamin kädestä ensimmäisen erän lopussa vapaaheitosta. Katso huikea kierrepallo takatolppaan videosta.

Highlights – William Sjöholm - ÅIFK

LIVE: Seuraava ottelu BK-46-ÅIFK 5.3. klo 18.30